fbpx
Restaurante BlogPost
Cum alegi localul perfect pentru nunta la care ai visat (11)

Cum alegi localul perfect pentru nunta la care ai visat?

Ca și în cazul oricărui tip de eveniment, când vine vorba de nuntă, alegerea localului perfect este detaliul esențial, pentru că tocmai acesta este locul de la care începe proiectarea întregului procesului de organizare a nunții: meniu, decorațiuni, muzică și foto, diverse facilități si altele. Astfel, în alegerea localului, vă propunem să consultați  sfaturile pe care le-am pregătit mai jos pentru a obține o idee despre cum ar trebui să fie locația Dvs.!

În primul rând,  este foarte important să alegeți localul astfel încât să satisfacă preferințele și să se încadreze în bugetul pe care sunteți dispuși să îl alocați în acest sens.

1. Începeți căutarea localului pentru nuntă cel puțin cu 1 an înainte, pentru a nu fi limitați în alegeri. Dacă optați pentru o nuntă mare, trebuie să țineți cont de faptul că restaurantele spațioase sunt foarte solicitate și ați putea avea probleme, dacă nu rezervați din timp localul corespunzător tuturor așteptărilor dvs.

2. Stabiliți o dată estimată a nunții. Este foarte esențială perioada pe care o alegeți, pentru a ști cât timp ai la dispoziție pentru organizare, dar și pentru disponibilitatea localurilor.

3. Determinați numărul de oaspeți, înainte de a vă gândi la întocmirea unei liste cu potențialele locații. Atunci când porniți procesul de căutare și selectare a localului, cantitatea oaspeților este detaliul de bază, deoarece nu toate localurile pot găzdui o mare varietate de dimensiuni de nuntă.

4. Alegeți un loc care aliniază viziunea dvs. asupra nunții. Analizați locații care se potrivesc cu estetica pe care o aveți în minte și alegeți localul care să corespundă tuturor așteptărilor dvs.

5. Cercetați și mergeți să vedeți mai multe restaurante. Nu vă grăbiți să alegeți și nici într-un caz nu vă opriti asupra primului restaurant pe care l-ați văzut. Selectatați 4 ori 5 sali de banchete, pentru a vă putea contura o părere comparativă și, abia apoi, luați decizia potrivită.

6. Țineți cont de mărimea și forma sălii. Analizați numărul invitaților și alegeți sala în așa fel încât să dispuneți de suficient spațiu atât între mese, cât și pentru dans. Optați pentru sală tip clasic, dreptunghiulară sau pătrată, pentru ca toți invitații să poată vedea momentele specifice nunților. De regulă, astfel de localuri, asigură succesul petrecerii Dvs.

7. Alegeți culorile sălii, pentru ca acestea să se potrivească cu tematica nunții Dvs., și specificați dacă nu prestează și servicii de decor, ca să nu fiți nevoiți să căutați o firmă de decorațiuni.

8. Acordați o atenție deosebită iluminatuluiDacă un loc este prea întunecat, poate fi dificil ca fotograful tău să surprindă toate detaliile nunții.

9. Analizați spațiul destinat pentru dans. Asigurați-vă că restaurantul dispune de un ring de dans pe măsura numărului de invitați și un loc în care să stea formația sau DJ-ul , astfel încât să nu fiți nevoiți să vă înghesuiți.

10. Atrageți atenție la meniul restaurantului. Solicitați degustarea bucatelor și stabiliți cu atenție ce va conține meniul evenimentului Dvs. Optați pentru mâncăruri tradiționale sau internaționale, și nicidecum să nu le combinați, ca să nu zăpăciți invitații.

11. Țineți cont de poziția mesei de prezidiu, care să permită o vedere bună a întregii săli, așa încât nici unul din invitați să nu se simtă neglijați.

12. Alegeți băutura, în dependență de mai multe criterii, de exemplu dacă nunta va avea loc pe timp de vară, aveți grijă ca berea și băuturile răcoritoare să fie din belșug. Dacă optați pentru propria băutură, întrebați de la bun început dacă sala permite achiziționarea de sine stătătoare a alcoolului, iar apoi stabiliți câte sticle din fiecare sortiment sunt necesare pentru numărul de invitați solicitat.

13. Analizați locația restaurantului și străduiți-vă să evitați localurile care se află departe de Dvs., ca să nu fiți nevoiți să pierdeți foarte mult timp pe drum.

14. Asigurați-vă că dispuneți de facilități suplimentare, cum ar fi:

  • aer condiționat;
  • servicii de curățenie adecvată;
  • frigider pentru tortă;
  • chelneri, îmbrăcați adecvat ceremoniei;
  • o odaie, pentru păstrarea bunurilor;
  • spațiu de parcare;
  • terasă în aer liber;
  • etc.